Onneks tää hössötys on nyt ohi. Nyt on lihavempi olo ja kaikki tekee uuden vuoden lupauksen, että rupee jollekin dieetille. Mä en jaksa. Tällä hetkellä ei kiinnosta kyllä yhtään palata tohon muutaman päivän takaisiin juttuihin, mutta kai se on pakko. 

Mun jouluaatto meni melkein pilalle. J tuli illalla oven taakse, en olis kyllä ikinä uskonu et se tekis niin jouluaattona. Se toi mulle jonku lahjan ja luuli että sillä kaikki korjaantuu ja että me palattais yhteen. Väärin luuli. Se lähti aika vihasena ja pettyneenä kotiinsa, ja nolona. Se asuu siis noin 50km päästä täältä. Ei siinä mitään, jonkun aikaa  siinä sitä mietin ja kirosin. Läksin sit kaverin kans vie bisselle, olihan sentäs joulu. 

 

Mä olen nyt niin poikki ja kuollut etten tiedä miten saan hoidettua normaalit asiat. Haluaisin vaan nukkua koko päivän, mutta sovittiin Herra H:n kanssa että nähdään myöhemmin. Kunhan oon saanu hoidettua nää pyykit sun muut. Perjantaina on uusivuosi, yks syy taas ryypätä, joten miksei.  Kai sitä johonki porukalla, ehkä. 

 

Voisin ahtaa kaiken suklaan mitä löydän, niin tonne kiduksiin. Ei nekään sitten enää kuumottele. Sitäpaitsi mulla on karsee nälkä.